Något nytt på startsidan

Nyheterna som postas på sidan finns även här, för er som föredrar typsnittet, eller som vill kommentera det som händer.

Något nytt på startsidan

Inläggav Aion Online Sverige 14 jan '10, 18:17

Januari månad. Kylan biter mot kinderna när man springer ned till hållplatsen för att hinna med den allt som oftast försenade bussen, som man ändå får stå och vänta på. Står och huttrar vid vägkanten och funderar över om det är något särskilt man borde få gjort just idag. Är det möjligen något som skjutits upp gång på gång? Kommer fram till min destination med en dator nära tillhands. Två klick på eldräven och ens liv har mening igen. Ler mot den välbekanta nyheten om Dreamhack. Det var tider det! Men vänta nu...

Bild

Vi lever! Ungefär så kan man väl sammanfatta den här nyheten. Det har varit lite dåligt med uppdateringar sedan Dreamhack, men å andra sidan så har Aion inte råkat ut för några större missöden heller. Forumet och huvudsidan kommer att hållas levande så länge som det finns ett intresse för spelet, vilket vi räknar med att det kommer att finnas för en lång tid framöver. Information kring den senaste patchen eller nästa schemalagda maintenance finns att tillgå på Aions officiella hemsida. Större nyheter, som expansioner eller saker NCsoft vill förmedla genom sina fansites, kommer även att dyka upp här på startsidan.

Tveka inte att även fortsättningsvis ställa dina frågor kring Aion i vårat forum, där våra hjälpsamma medlemmar gjort en hedersam insats med att informera kring diverse problem. Har du ett nyhetstips, eller förslag på hur sidan kan förbättras så tveka inte att höra av dig till kontakt@aiononline.se. Vi hoppas slutligen att du får en riktigt, riktigt god fortsättning på det nya året. Flyg lugnt!
Aion Online Sverige
Makter (4)

Re: Något nytt på startsidan

Inläggav Akie 17 jan '10, 22:26

Yey, we're alive :3
"Don't play a Chanter if you like rolling your face on the keyboard and still think you can win any fight"
Användarvisningsbild
Akie
AoS Information

Inläggav Wolfer 19 jan '10, 09:38

omg O__O
Main Char: Wolfer

Bild
Bild
Användarvisningsbild
Wolfer
AoS Moderator

Legion: Novae Arctica
Server: Perento
In-game: Wolfer

Inläggav ppuntus 03 feb '10, 20:22

Hallåj folket jag har precis köpt Aion men Ncsoft create account funkar inte att komma in på vad ska jag göra ? :(
ppuntus
Medlem (0)

Inläggav Orici 03 feb '10, 20:27

ppuntus skrev:Hallåj folket jag har precis köpt Aion men Ncsoft create account funkar inte att komma in på vad ska jag göra ? :(

Dom har precis kört underhåll av server och upplever lite problem. Testa senare.
Min Aion Twitter: http://twitter.com/Orici_Adria
Besök AoS IRC kannal #aiononline.se @Quakenet (IRC Guide)

Bild
Hallowed are the Ori and those who follow!
Användarvisningsbild
Orici
AoS Moderator

Images: 0
Legion: Platinum Knights
Server: Perento
In-game: Orici

Inläggav Feregrin 11 feb '10, 00:03

Vilka mods här på AoS lirar fortfarande Aion då?
Bild
Användarvisningsbild
Feregrin
Serafim (Max)

Images: 3

Inläggav zetazhipp 22 feb '10, 01:55

snälla ladda upp fler historiekapitel på sidan snart :D väldigt intresant o läsa :)
zetazhipp
Medlem (0)

Images: 0
Legion: the syndicare
Server: Castor
In-game: zetazhipp

Inläggav Caineth 03 mar '10, 13:26

zetazhipp skrev:snälla ladda upp fler historiekapitel på sidan snart :D väldigt intresant o läsa :)

Kul att höra! Någon som har läst dem i alla fall. ;) Jo, jag ska se vad vi kan göra, men det är nog ingen idé att du sitter och trycker på F5 om man säger som så. Jag skulle kunna säga till när de är uppe.

Feregrin skrev:Vilka mods här på AoS lirar fortfarande Aion då?

Bra fråga, jag vet faktiskt inte riktigt. Själv spelar jag inte aktivt längre, men Klingsan spelar, och Akie också såvitt jag vet. Men redaktion och redaktion, just nu är vi inte direkt samlade, så svårt att säga.
Black ★ Rock Shooter <3
Playstation3/Steam: Caineth - MSN: caineth@live.se - E-post: caineth@aiononline.se
http://myanimelist.net/profile/Caineth
Användarvisningsbild
Caineth
AoS Information

Images: 1
Legion: Novae Arctica

Återgå till Nyheter från Aiononline.se